ЛЮБОМЛЬСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                                                                                                               ВІДДІЛ    ОСВІТИ

Н А К А З

 01 вересня 2017 року               м.Любомль                    № 241

Про організацію харчування

дітей в загальноосвітніх

навчальних закладах у 2017-2018

навчальному році

 

  На виконання ст. 21, 22 Закону України «Про загальну середню освіту», ст.25 Закону України «Про освіту», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» №911-VIII від 24.12.2015р., Постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2002р. № 856 «Про організацію харчування окремих категорій учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», рішення сесії Любомльської районної ради від 28.01.2016р. №5/2 «Про внесення змін до рішення районної ради від 16.10.2014р. №40/5 «Про безкоштовне харчування у ЗНЗ та ДНЗ району дітей, батьки яких мобілізовані для виконання завдань військового характеру у зону дії антитерористичної операції та дітей громадян, які перемістилися з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції»,  на виконання спільного наказу Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005р. №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», з метою забезпечення дітей  шкільного віку повноцінним збалансованим харчуванням, враховуючи норми харчування дітей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2004р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»

 

 НАКАЗУЮ:

        1. Керівникам загальноосвітніх навчальних закладів:

 1.1. Організувати гаряче харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів з 04.09.2017р.

        2. Відповідно до затверджених розрахунків до кошторису бюджету на 2017 рік, вартість харчування в загальноосвітніх навчальних закладах на одну дитину в день встановити в розмірі  :

         - для  учнів 1-4 класів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»,  учнів  з особливими освітніми потребами ,  які навчаються  у інклюзивних класах,  дітей,  батьки  яких – учасники  антитерористичної операції (в тому числі  загиблі та інваліди) ,  дітей із сімей тимчасово переміщених осіб  – 10,00 грн;

-    для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування –  15,50грн.

       -   для дітей, де відсутні харчоблоки – 5,00грн.

          2.1. Звільнити від сплати за харчування в загальноосвітніх навчальних  закладах дітей, батьки  яких – учасники  антитерористичної  операції (в тому числі  загиблі та інваліди) ,  дітей із сімей тимчасово переміщених осіб,  дітей - сиріт та дітей,  позбавлених батьківського піклування,  дітей  з особливими освітніми потребами (інклюзивна форма навчання) та дітей з малозабезпечених сімей ( 1 – 4 кл.).

2.2. Дітей,  які не відносяться до пільгових категорій, харчувати  за кошти батьків.

                                                                                            Постійно

2.3.Забезпечити організацію  повноцінного та якісного харчування учнів навчальних закладів району згідно із затвердженими грошовими нормами харчування

                                                                                  До 04.09.2017р.

2.4.Здійснювати систематичний контроль за забезпеченням учнів питною водою гарантованої якості. Здійснювати С  вітамінізацію третіх блюд

                                                                                   Постійно

2.5. Категорично заборонити доставку, прийом та реалізацію  продукті харчування без ветеринарних свідоцтв, сертифікатів якості, гігієнічних  висновків

                                                                                Протягом року

2.6.Погодити з територіальним управлінням Держпродспоживслужби перспективні меню, перелік постачальників продуктів харчування та продовольчої сировини, асортимент продуктів та страв з врахуванням переліку не рекомендованих та заборонених продуктів, страв (додаток №1).

Копії додатків подати у  відділ освіти

                                                                                 До 15.09.2017р.

2.7.Подати до відділу освіти копії наказів щодо організації харчування

                                                                                До 13.09.2017р.

2.8.Призначити наказом по навчальному закладу відповідальним за організацію харчування дітей заступника директора з навчально – виховної роботи, а відповідальними за облік дітей, охоплених безкоштовним харчуванням – класоводів та класних керівників

                                                                                 До 13.09.2017р.

2.9.Розгорнути роз’яснювальну роботу серед батьківської громадськості щодо організації харчування у сім’ї дітей різного віку

                                                                                Протягом року

   2.10.Аналіз стану роботи з організації гарячого харчування учнів провести в  кінці І та ІІ семестру на засіданні педради чи на нараді при директору.

    2.11.Забезпечити надання до відділу освіти інформації про стан харчування, кількість та перелік використаних продуктів, ціни на них

                                                                                     До 05 числа щомісяця

3.Методисту РМК Веремчук М.М. узагальнювати отриману інформацію про стан організації  харчування і подавати її до управління освіти і науки  Волинської ОДА.

   4. Головному спеціалісту відділу освіти Пасаману С.В., методисту Веремчук М.М. здійснювати постійний контроль за організацією харчування учнів загальноосвітніх шкіл

                                                                                        Протягом року

    4.1.Оператору комп’ютерного набору Демедюк В.В. розмістити даний наказ на офіційному сайті відділу освіти .

   5. Контроль за виконанням даного наказу покласти на головного спеціаліста відділу освіти Любомльської РДА  Пасамана С.В.

 

Начальник відділу освіти                                        А.І.САВОШ

                                                                                    

 

                                                                                           Додаток №1

                                                                                                    наказу відділу освіти

                                                                                            від 01.09.2017р. №241 

                                            

 В дитячих та  підліткових закладах забороняється:

1.Приймати на харчоблок та використовувати в харчування:

¨  невипотрошені кури,  м’ясо без ветеринарного огляду;

¨  продукти домашнього приготування, гриби;

¨  м’ясо  та яйця водоплаваючої  птиці;

¨  м’ясну обрізь, кров, голови, діафрагму, рулети з м’якоті голови;

¨  низькосортні ковбаси;

¨  спреди, маргарин, кулінарний жир, газовані напої;

¨  крупи і борошно, уражені шкідниками;

¨  продукти без накладних, висновків держсанепідекспертизи, декларацій виробника, (посвідчень про якість) сертифікатів на вміст нітратів, пестицидів, радіонуклідів, продуктів з закінченим  терміном реалізації;

¨  продукти не передбачені продуктовими нормами, асортиментом та перспективними меню;

¨  продукти харчування, що містять штучні барвники, консерванти, підсилювачі смаку, ароматизатори.

¨  вироби у фритюрі, у т.ч. чіпси;

¨  вироби швидкого приготування.

2.Приготування і використання в їжу:

¨  молока- самоквасу /крім тіста/;

¨  кремових кондитерських виробів;

¨  паштетів, заливних страв, сальтисонів, окрошки;

¨  виготовлення сиркової маси;

¨  млинців з м’ясом, макаронів “по - флотськи”, макаронів з сиром;

¨  м’ясних, рибних і овочевих консервів без термічної обробки;

¨  продуктів домашнього консервування;

¨  молока, сметани, кисло-молочного сиру без термічної обробки;

¨  газованих напоїв, квасу, натуральної кави.

© 2018 Відділ освіти Любомльської РДА