8 грудня 2017 року в залі районного відділу освіти відбулось засідання Школи молодого педагога (стаж роботи до 3-ох років) за темою:

"Технології та методики навчальної діяльності" та використання їх при викладанні навчальних предметів.

Своїми вміннями застосовувати методи здоров"язбережувальних технологій поділилась лауреат обласного етапу та переможець районного етапу фахового конкурсу "Учитель року - 2018" у номінації "Початкова освіта" Грицюк Світлана Степанівна (вчитель Ст.-Смолярської ЗОШ І-ІІ ст.).

Створивши атмосферу позитивного сприйняття інформації, використавши для цього ароматерапію вчитель поступово вводив молодих педагогів до практичного використання методів здоров"язбережувальних технологій (кольоротерапія, лазеротерапія, заучування текстів, підбір синонімів до слів). 

Ефективність позитивного впливу на здоров'я школярів різних оздоровчих заходів визначається не хаотичністю методів, а системною роботою за всіма напрямками. Діяльність учителя щоурочно повинна бути орієнтована на формування в дітей стійкої позиції, що передбачає визначення цінності здоров'я, почуття відповідальності за збереження й зміцнення власного здоров'я, поглиблення знань , умінь та навичок, пов'язаних з усіма складовими здоров'я (фізична, соціальна, психічна, духовна). Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я неможливе без реалізації всіх складових здоров'я.

Також, творчо підійшла до майстер-класу призер  районного етапу фахового конкурсу "Учитель року - 2018" у номінації "Початкова освіта" Зінчук Наталія Євгенівна (вчитель Любомльського НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - районна гімназія" ім. Наталії Ужвій.

Метод, яким вдало володіє педагог називається "скрайбінг".

За допомогою простих малюнків вчитель намагалася навчити учнів (молодих педагогів) передавати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню.  Наразі скрайбінг — інноваційна технологія, за допомогою якої можна привернути увагу слухачів, забезпечити їх додатковою інформацією та виокремити головні моменти доповіді.

 

 

 

 

 

© 2018 Відділ освіти Любомльської РДА